Mobia Verkkokaupan yleiset toimitusehdot
Hinnat
Mobia Oy:n verkkokaupassa ovat näkyvissä asiakkaan ostohinnat.
Mobia Oy pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä.
Jos hintakorjaus koskee tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä. Verkkokaupasta tilattavien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Maksutavat
Lasku
Lasku toimitetaan sähköisenä (Finvoice) , sähköpostilla tai paperilaskuna. Maksuehto sopimuksen mukaan. Maksun myöhästyessä Kravia Finland Oy lähettää muistutuslaskun.
Kaikki toimitetut tuotteet ovat Mobia Oy:n omaisuutta, kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu.
Toimitus
Jos tilaus sisältää tuotteita joiden saatavuudessa on eroja, Mobia Oy saattaa toimittaa tilatut tuotteet useammassa erässä.
Toimitustapa
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan aina PostNordin toimesta suoraan myymälään.
Toimitus ulkomaille
Verkkokaupasta ei toimiteta tuotteita ulkomaille ilman erillistä sopimusta.
Tilausvahvistukset
Hyväksyttyään tilauksen asiakas saa sähköpostiin vahvistuksen että tilaus on vastaanotettu onnistuneesti järjestelmäämme.
Toimitusajat
Toimitusaika riippuu tilattujen tuotteiden saatavuudesta. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-2 arkipäivää jos tilaus on vastaanotettu ennen klo 14.00.
Toimituskulut
Toimituskulut eivät ole tilauskohtaisia:
- Toimitusmaksu sisältäen pakkausmateriaalit, tilauksen käsittelyn jne: 12,28 euroa / tilaus sis alv.
- Jälkitoimitukset toimitetaan ilman toimitusmaksua.
Palautusoikeus ja tilauksen peruutus
Palautusoikeus
Mobia Oy:n verkkokauppa tilaukset ovat sitovia.
Mikäli sovimme palautuksesta niin tilauksen peruutuksen ja tuotteen palautuksen minimi edellytyksenä on, että tuote on samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa ja että tuotteen palauttaminen tapahtuu viipymättä. Palautukseen tulee liittää lähetyksessä mukana ollut lasku/kuitti.
Toimitusmaksut kustantaa lähettäjä. Lähetys toimitetaan Mobia Oy:lle asti, emme nouda lähetyksiä esim Postista, Matkahuollosta tms.
Reklamaatiot
Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydetään tekemään viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta Mobia Oy:n asiakaspalveluun (Hirsalantie 11, 02420 Kirkkonummi, sähköposti: tilaukset@mobia.fi . Virheellinen tuote korvataan pääsääntöisesti toimittamalla virheetön tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, kyseeseen voi tulla hinnan alennus tai kaupan purku.
Muuta
Mobia Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä, eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Mobia Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.